• Welcome to the Chevereto user community!

    Here users from all over the world gather around to learn the latest about Chevereto and contribute with ideas to improve the software.

    Please keep in mind:

    • 😌 This community is user driven. Be polite with other users.
    • 👉 Is required to purchase a Chevereto license to participate in this community (doesn't apply to Pre-sales).
    • 💸 Purchase a Pro Subscription to get access to active software support and faster ticket response times.

Images can only be viewed by the user who posted

Iliano

Chevereto Noob
Preciso de ajuda, eu teria uma forma de imagens postadas pelo usuário sem visualizações e compartilhado somente por ele e nenhum outro usuário poderia ver as imagens?
 
I tried to understand your message but Google translator didn't throw me something that makes sense. Could you please elaborate so I can understand you properly?
 
Claro, desculpe, também estou usando o google tradutor.

Questão:

O usuário enviou uma imagem para sua conta.

Hoje, qualquer usuário pode abrir as categorias e visualizar ou compartilhar a imagem que outro usuário enviou.

Teria uma maneira de que apenas o usuário que postou poderia ver e compartilhar suas próprias imagens?
 
Chevereto privacy runs on album settings (public, private (me), private (password), private (link)) and you can also force a global privacy mode for all users.

upload_2017-7-5_16-53-20.png

Hope it helps.
 
Back
Top