• Purchasing a license grants permission to use the software and to get Tech Support. A license purchase doesn't grant customization support.

Centrer automatique de l'image

Gpinpin

New Member
Bonjour
Est-ce possible d'integrer les balises de centrage automatiquement ([align = center] [/ align]).
La balise [/ img] lors de l'implatation existe .... mais je n'ai pas trouvé où ...

ne connaissant pas la langue anglaise traduction google
Bonjour

Est-il possible d'intégrer automatiquement les balises de centrage ([align = center] [/ align]).

La balise http://[/ img] lors de l'implémentation existe ... mais je n'ai pas pu trouver où ...

--

Hello Is it possible to integrate the centering tags automatically ([align = center] [/ align]). The [/ img] tag during the implementation exists .... but I did not find where ... not knowing the english language google translation Hello Is it possible to automatically integrate the centering tags ([ align = center] [/ align]). The tag

Last edited by a moderator:

Gpinpin

New Member
J'ai trouvé la solution mais j'ai le problème chez l'hébergeur que je n'avais pas en local mais c'est sur un autre fil de discussion
Merci au moderateur qui a transcrit en anglais
Gpinpin

I found the solution but I have the problem with the host that I did not have locally but it is on another discussion thread

Thanks to the moderator who transcribed in English

Gpinpin