• Welcome to the Chevereto user community!

    Here users from all over the world gather around to learn the latest about Chevereto and contribute with ideas to improve the software.

    Please keep in mind:

    • 😌 This community is user driven. Be polite with other users.
    • 👉 Is required to purchase a Chevereto license to participate in this community (doesn't apply to Pre-sales).
    • 💸 Purchase a Pro Subscription to get access to active software support and faster ticket response times.

Avant d'acheter

P

pauletteg

Guest
Bonsoir avant de commander le scrip j'aimerai savoir dans le script dans quel php se trouve le scrip d'upload car je souhaiterai tout modifier .

Peut t'on payer par cheque?
 
google translate:
Good evening before ordering the scrip I like to know what the script is php scrip to upload because I will wish to modify everything.

You may have to pay by check?
 
je suis française et j'aimerai savoir si le script est modifiable dans quel fichier php est le scrip d'upload et si vous accepté les chèques ?
 
je suis française et j'aimerai savoir si le script est modifiable dans quel fichier php est le scrip d'upload et si vous accepté les chèques ?

I hope I can answer this correctly.

At the moment PayPal is the only method of payment, with others on the way.

And google translate didn't do the first part too well for me. So I'm hoping you're asking if you can change the php of the script to modify it if you want to, which you can.

Google Translate said:
J'espère que je pourrai répondre à cette correctement.

À l'heure actuelle PayPal est la seule méthode de paiement, avec les autres sur le chemin.

Et google translate n'a pas fait la première partie trop bien pour moi. J'espère donc que vous me demandez si vous pouvez changer le php du script pour le modifier si vous le souhaitez, que vous pouvez.
 
D accort donc je vais utilisé Paypal mais dite moi a l'avance dans qu'elle php se trouve le script d'upload
 
D accort donc je vais utilisé Paypal mais dite moi a l'avance dans qu'elle php se trouve le script d'upload

Yes use PayPal. And once again the last part didn't make much sense in Google Translate.

But, I "think" you were asking if it is a PHP upload script.

The script uses PHP to call upon uploadify to upload images. So yes, PHP.

Google Translate said:
Oui utiliser PayPal. Et une fois de plus la dernière partie n'a pas beaucoup de sens dans Google Translate.

Mais, je "pense" que vous demandez s'il est un script PHP upload.

Le script utilise PHP de faire appel à uploadify de télécharger des images. Alors oui, PHP.
 
The script is in which php here is my question before I buy you understand?
 
The script is in which php here is my question before I buy you understand?

If you are asking which PHP the script runs on, it's version 5.2 or higher.

I am very sorry, but this is very hard for me to help seeing as we're crossing language barriers. I'm just guessing what your asking :)
 
ben sur lequel je vais acheter donc la plus haute celle qui vaux 49 dollar
 
pauletteg, bonjour.

Le script d'upload est divisé dans plusieurs fichiers, ça sera à vous de chercher les bonnes pages.
Le code est propre, ça ne sera pas bien difficile. ;-)
 
Back
Top